20100326

sudah berlalu

Assalamualaikum wbt! anneyong!
kali nie xde ape nk cte sgt..cuma,adlh ckit2...he3..

Alkisah 1:Hadiah sempena Pemergianku :'(
Saya RAPAT dgn adek dorm sya..mesti ade yg ckp,,ek eleh,,poyo ar ko..wateva~ dah dkt nak last2 keje kat smkakl tuh,adek dorm sya bg hadiah nie..whoa! sgt terharu,,nampak je hadiah ni cam xde pape yg special..tpi,i cried alot when i got it [tunggang langgang ayt] GUMAWO ALIYA..sarang hae..terasa sgt cam 'masih ade yg syg' ahaa! classs gitu![asal ttbe gedix nih,rinduu nanad kutt] actually,dlu xdela rpt dgn dye pon.dye kate sbb dye takut nnt ade org marah,,ehmm,,spe ek?? ciann korunk..papepon,AKAK SYG ALIYA,KEMBAR,ATHIRAH,ADRIANA&AMYLIA.

Aliya #1

ayat akhir tue yg sye nanges gle2

dlm bende ni ade kate2 smgt! mmg semangat la lps bce..

Alkisah 2:Saengil chukka hamnida Manja akk :)
siapakah gerangan Manja ni ek?? ho3,,NURULHIDAYAH bt ROSLAN..dye mmg sgt2 manja sebenarnye. ramai yg xtawu,,nampak je luaran cam kasar,,tpi,,kemanjaannye mmg laa~ dye pOn suke sye pggl camtu..kpd khairunnisa kamarudin..jgn marah, kawan!  kosongempatkosongtige,,burfday bdk manja nie..[fuh!dh lme kott berlalu,,bru skang nk cite]sO, alang2 dah duk kat SMKAKL nie,,ape la slhnya saya wat suprise utk dye..wlupOn xberapa nk suprise,,sbb dye sgt2 egt ary jadi dye..ha3,,siap egtkan org laen agy tuh..buat la jugak..sOri,,gmbr byk yg tak bule ditayangkan krn tidak menepati syarat utk dipratontonkan..hua3..ini jela yg termampu..:)

manja#1

manja#2 ni kad yg sya bgi

manja#3 ni kad besfren@krun bgi

manja#4 Mcflurry menggantikan kek:)

ust hamdi&kak ayu belanja MAKAN before result spm:)

Alkisah 3:Angah TERLEBIH rajin
tidak dapat diidentify npe agh ttbe rajen..ha3..[bkn ko ke yg slaloo malas] angah dgn gatal2 tangan menyediakan roti john special utk luqman..katanya"bgi dye smgt nk amek UPSR!" wooooOo.mcm ko je yg nak amek upsr tu agh,,berdasarkan kependekan ko tu,,dh layak dh..he3..tpi,,mmg kteOrg kakak2 ni lah yg jd cheerleader utk dye..LUQMAN!! AJA2 HWAITING!

Luqman#1 tlg jgn percaya dgn tarikh itu.mls nk set..ha3

Luqman#2 pedulikan warna kulit kami :)

Alkisah 4: bertuahkah anda?
Tak sume org dpt bende alah nie,,sori ek spe yg tak dpt tuh..nie kire cam  hobi baru seha..hu3..sdey wOk,,gne marker je..nk beli paint marker yg cantik2 tuh,,mahal! xmampuuuu~ [sje.. malas] dah byk kasi kat org,tpi ni je yg sempat amek gmbr..ni kire yg plg burOk ar..my first trial kutt..[sori ek kat 3org yg dpt tu] klu nk surO seha buatkan,bule sje..bak cni pengerasnyer...gurau2..

giraffe tu SEHA punye:)

again and again,,sori..asifah jiddan!! kali nie mmg xde bende yg MENARIK&BERMANFAAT..insyaAllah next post BERFAEDAH,,thanx for reading diz merepek2 blog,,

20100325

RINDU yang TERAMAT:'(

"kak mimi,dyeOrg dh tdO ek?? rinduuuu dyeOrg"
"Semua tidO..dyeOrg mcm TERCARI-CARI mana akak 'zirafah' pergi"
fuh!bagai terkena tembakan machine gun..saketnyer..
"Musleh,Soleha,Bushra,,akk kat rumah la syg..kakak janji,nanti kakak dtg nursery" 





























































akhirul kalam,
KAKAK SAAAAAAAAAAAYANG ADEK!
NUR 'ATA 'AIN SAFINAZ,permintaan anda telah saya tunaikan:)sila bayar upah saya!