20101104

Ops! abang i dah berpunya~


Assalamualaikum wbt .
wassup? mau cuci mata kah? kejap ek.. biar saya berceloteh dulu.
10.10.2010 cantek kan tarikh nie? okaaayy,, sume orang egt tarikh syeikh muzaffar kawen.. tapi, apa yang lebih penting adalah tarikh abang saya nikah . tak sangka, dah kawen dah dye . Pahit manis sepanjang kami sekeluarga, berhempas pulas memastikan segala persiapan dan majlis berjalan dengan lancar, hanya Allah saja yang tahu . hurmm,, saya tak tawu nak cakap macam mana . dapat kakak ipar baru memang la serOnOk ! tambah-tambah yang sekepala dengan kita . Kakak ipar saya memang takde masalah cuma,,,,,,,, cabaran kepada keluarga kami bertambah HEBAT! saya kira . terutamanya cabaran kepada abang saya sendiri . doakan kami kuat untuk menegakkan ajaran Islam . :'( saya tak kuattttt ~ berdosa kan kalau kita yang belajar dan faham agama Islam nie, tak beritahu benda yang sepatutnya orang laen MESTI tahu dan faham . saya mohon sangatsangat doa daripada kalian semua . moga dengan kehadiran ahli baru inilah menjadi titik tolak PERJUANGAN DAKWAH saya dan keluarga yang sebenar .

tengOk gambar tak perlu kata apa-apa . sorii,, gambar tak ikut masa dan tempat . malas nak susun . tengOk jelaaaaa!


pengantin bersiap :)

relax~

sebahagian hantaran belah laki


sebahagian hantaran belah laki


sebahagian hantaran belah laki


sebahagian hantaran belah laki


sebahagian hantaran belah laki


okayy! budak baju oren tu excited terlbey -_-"


kek pihak perempuan


akad nikah

pelamin :D

ada duit ! saya nakkkkk!

kerusi pengantin !

abah dan mak pengantin perempuan

tulang belakang kedua-dua mempelai

XD opah kata : ishh,, ghupe oghe buteee~

meet; kakak ipar baru :)

abang saya :)


gelang kott~

jam !

hantaran belah laki

sebahagian hantaran belah laki

sebahagian hantaran belah laki



cantek x kasut yg maksu saya buat ?

sebahagian hantaran belah laki

saranghae<3

men nyorok-nyorok plakk~



the coolest one!



nak bunuh bini ke?

nahhhh! just 4 you!



i lioooke <3

hihihi.. hadiah dari seha :)

nisa pon ada :)


mak mentua abang saya yang first


OPAHHHHH tetap paling comel :'D


kami!


saja market kakak kat blog sendiri. sori, dah berpunya okaayy?

korunk, seha mintak maaf tau sebab tak jemput korunk ke majlis abang seha nih. don't worry babeh ! seha kawen, kompem2 seha jemput . insyaAllah . gaya cam nak kawen je ko nie seha?!

No comments:

Post a Comment