20101107

Terimalah Hakikat~~

Assalamualaikum wbt.
hurmmmmmmmmmmm..
tak tahu nak cakap apa lagi dah .
semalam, ada perlantikan mas'ulah baru lepas kelas.. ops! mas'ulah tu kira cam PKT laa . lepas balik dari tandas, 
"okayy ! mas'ulah baru majmuah kita,,, fasiihah !"
saya macam~~~ ape nih?! tak pasalpasal jer.. dah la baru lepas balik dari tandas ! T_T 
"saya taaaaak nakkkkkk! saya taaaaak nakkkkkk! "
dyeorang kata 
"majoriti2.. tak bole tukartukar dah ." 
eh2 ? suke aty korunk jeeee . yang lebih syadidnya,, partner saya hafizi . kawan satu skola . borink kottt kerjasama dgn orang sama . dulu dye dah jadi ketua saya dalam pimpinan BADAR, skang ??! aiyooooooooooo~ ramai cakap tahniah, tapi saya cakap takziah . saya sedar, saya 100% memang tak layak untuk jawatan mas'ulah tuh sebab budak-budak kelas saya jaOh lebih baek dari saya . saya hanyalah anak perempuan encik jasni dan puan fatimah sahaja. anak jati kl yang pada orang, BERANI MATI budak nie.. budak kl mesti budak liar,, budak kerek nieh.. xkesala nak kata ape ponnnn ! cket tak heran! 


mungkin ada hikmahnya saya dilantik . ingat tak tajuk post saya " jarum jam patah" ? saya harap, saya lebih bertanggungjawab dan mampu untuk membahagikan masa dan..... dan...  dan... entah lah,, saya rasa sangat cuak! tak tahu kenapa . mungkin pada korunk, "mas'ulah je ponnnn,, bukannya MPP" okaayy ! memang betOl . tapii.. apa jenis jawatan sekali pon,, akan dipersoalkan di akhirat kelak . hatta, jawatan kita sebagai hamba Allah . BESAR kan amanah tu? nampak je remeh temeh . 

itu je nak cakap, saya mintak kalian doakan saya juga . saya tak kuat . :'(

2 comments:

  1. wah wahh.
    bekerjasama dengan hafizi. mantop pasum :)

    ReplyDelete
  2. bukan pasum la ce,,
    apium..
    kteorg x amek sains.. hehe

    ReplyDelete