20110118

Sikap Saling

maaf cekgu, saya orang bahasa . bukan orang nombor . sebab tu saya jawab exam math macam apa jer ~ ~," 
cekgu tak marah kannn? hoho . kalau cekgu jadi saya, sama jer . cekgu orang nombor bukan orang bahasa . sekarang adil ! heee~ baru lepas jawab soalan midsem math . hoho . habis je jawab soalan , sume kawan-kawan datang dekat saya . ade jugak yang mengalirkan air mata . kalau ikutkan hati dan mata, memang nak nanges sama , tapi.. ntah lah.. tak tahu dye air mata tak nak keluar plak . saya memang LAM-PI ckit kalau bende yang berkaitan nombor . senang cte saya tak minat subjek nombor-nombor nie . tapi satu benda yang suka pasal subjek nombor nie ialah...
jeng..jeng..jeng..

KERJASAMA dan sikap SALING :D 

berjasa jugak ko nie nombor . naseb baekkk.. 
bila ada exam math, semua akan berkumpul untuk buat latih tubi sama-sama . tak tahu terus tanya kawan . kawan yang tahu pon tak kedekut ilmu . pastu diselangi dengan gelak-gelak dan cerita-cerita . dan tidak dilupakan, encik makanan . dye memang WAJIB ada! hoho . bila nak gi study, sume bawa makanan yang berlainan jenis . best wooooooo ! semuanya SALING ! saling tukar makanan,, makanan jugak yang first-__-" saling mengajar&belajar ,, saling menolong . saling..saling.. saling..saling..

seronok kan bila kita buat kerja ramai-ramai ? saya dah tak tahu nak cakap apa . idea dah disconnect dengan hati . ok. saya malas . papai !
psst: anggap sajalah yang anda membaca angin .

No comments:

Post a Comment