20110114

cite la beb !

Please,, STOP HURTING me again,, again,, and again . i want to share this feeling with you,, ! YOU! that keep hurting me .

Kisahnya begini . sebelum zohor, saya dapat mesej dari mas'ul [hafizi] mengatakan kelas مقال  kami batal, sebab? ust tak sehat . saya pon, berlari-larilah ke bilik JTK kira kalau kat skola dulu, bilik saket utk buat annoucement .
"بسم الله الرحمن الرحيم , Perhatian kepada Majmuah 3 sem 2, kelas مقال pada petang ini dibatalkan . ulang suara,,,,"
on the way nak balik bilik, saya masih terfikir-fikir, saya bimbang kalaukalau kawan-kawan saya tak dengar . mungkin ada yang tidur . tengah hari kan,, mmg best la utk tidur . okayy ! saya hantar sms dekat SEMUA kawan-kawan kelas saya . [kredit2 kuhhh T__T ] saya hantar
 "kawan-kawan, ary nie kelas مقال  xde . ust tak sehat . btw, jgn lupa kelas quran petang nie . reminder : pukul 6.18 minit petang yer.. itu paling lewat utk hantar isi yang korunk nak cakap tyme munaqosyah nnt . "
saya dapat banyak respons . ade jugak respons yang comelcomel ^__^. dan ada jugak respons yang BENAR-BENAR menyakitkan hati . sms itu berbunyi :
"ceQna xblik lagi , aishah tak sehat , jadi saya tak ada idea . sekian, terima kasih" .
saya memang " berterima kasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih sangatsangat " kepada yang menghantar sms tuh . kalau korunk dapat sms gini, apa yang korunk fikir? sejujurnya, saya nyampah dan sangatsangat bencikan ayat gitu. saya fikir, orang nie mcm dah habis kudrat dah nak kerah otak . tolong la jadi bertanggungjawab ckit. ko ni pon seha, bertimbang rasa lah ckit,, kawan-kawan dye takde . camne dye nak buat? bukan saya tak bertimbang rasa atau kesian TAPI saya yang perlu siapkan slide utk dyeOrg . SAYA ! SAYA! bukan depa ! saya takdela kejam sangat . sebenarnya, bukan saya nak betulbetul sebelum pukul 6.18  ptg ponnn,, kalau ade masalah cite la beb! datang jumpa .  aku ni jenis lembut hati laaa~ saje je bg due [bukan dua yer.. harap maklum]. sebab saya dah paham sangat cara keje kalian macam mana . btw, keje tu bukan baru malam tadi kena buat. masa untuk mencari bahan adalah sejak bulan Jun yang lalu hingga Disember ! kira cket ade berapa bulan? dah belajar math dari tadika pon tak lepas lagi ke?! nampak sungguh bongkak anda disini seha T__T maaf ,,

dan macam biasa lah, bila dah namanya SMS "SHORT MESSAGE SERVICE" eh2, service ke system? aku sendiri tak pasti kompem!! berjela-jela dan meleret-leret sebab hantar short-short . senang cite, cakap tak abes, rasa macam ajar budak bercakap jeeeeee . :/ contohnya

salam.sehat?
wslm. alhamdulillah ~ nape?
nak mintak tlg. bole tak?
tolong ape?
bole tak tlg belikan pen ary tuh
pen? pen yg mane?
pen yang awak kasi dkt wanie tuh...
oo... tgk la camne..
tlg yer.. :) 
klu saya kuar la.."
ok. tqvm .
welcome

dah abes? dah abes?? serious dah abes??naaa~ blom lagi... -___-"

 sori menyusahkan 
xpe. xkesa pon..
time kaseh tau !
my pleasure
ok, bye/wslm
bye/:) 
abes ponn...

haaaa ! kan dah cakap tadi,, CAKAP TAK ABES! s a t u  per s a t u ditanya dan dibalas . kata nak jimat, so manfaatkanlah . aduiyaiii ~ tapi kalau mesej cenggini, oke lagi kan? kalau msg couple cinta-kera-monyet-cipanzi-gorilla? boleh letak sekali tak? masuk jela..hikhik . Itu lagi TAK BOLEH MENAHAAAN~ yucks!  @_@ HAHAHA! macam mana aku boleh melalut sampai ke sini nie? sebenarnya nak cite , saya dengan kawan kelas tadi tuh balas sms . saya cakap 
" saya xkesa la mcm mana sekalipon, yang penting, 6.18 tuh korunk dah hntr isi korunk untuk munaqosyah " 
then, dengan tidak semena-menanya, dye menreply buruk wey gabunggabung bahasa . 
"terima kasih banyakbanyak seha . Kami 3 orang memang suka dengan cara awak . sekian . 


saya cam "HUH?!" apo bondonyo ni jang ? saya tak kesa ape orang cakap sebab telinga saya agak kalis perluru gitu . kalau tak puas hati, please.. cakap depan-depan dan terus terang . saya ckit pon tak marah .  kalau cakap belakang, sampai bila nak tunggu saya sedar? nak tunggu 2 tahun kemudian,,? dan saya akan cakap: ouh,, rupanya aku tyme aku jadi mas'ulah, dyeorg tak suka cara aku . tak guna wey ! dah letak jawatan dah pon masa tuh. btw, ada satu benda yg baru saya perasan, ada tiga orang tengah mengumpat pasal saya . syabas!

saya mintak maaf sekali lagi . bukan berniat untuk memburuk-burukkan manamana tambah perkataan BO dkt depan jadi cam lagu suju plak :p pihak dan mengatakan sayalah yang paling betol . TIDAK!  saya tak ada tempat mengadu lagi selain di tikar sejadah dan emak . saya mencari kepuasan dengan menulis . anda perlu ambil peduli tuh . 


psst: kalau korunk nak tahu perangai kawan korunk macam mana , korunk try jadi ketua dyeorg . maka, dengan sendirinya sikap sebenar mereka akan TERSERLAH ! sumpah beb!

No comments:

Post a Comment