20110420

apa kata ko?

assalamualaikum wbt.
kata-kata berikut saya petik dari memori ingatan saya yang terbaru . harap maklum, ia tiada di pasaran . hanya di blog saya sahaja .

kak ngah dan kak fiza kata ; blog seha wane-wani sangat ...
kakak unbiological+sebaya khairunnisa cakap ;
wahhhh~ terharuuu.. :')
wahhhh~ sekali lagi adik wat akk terharu..:')
arghhhh, adik buat kakak terharu laah. kali ketiga :')
emak marah ; A ah, tak bole ke A ah bangun awal sikit masa cuti nie? cara sebut nama timangan saya ialah sebut huruf A dan sambung dengan ah . saja bagitaO
ayah speaking ; seha, try check ur laptop . working or not? how long ur holSSSS? when do u want to take the driving test? just look at your angah ........blah..blah..
opah tanya ; seha, kamu dah ada ke? ada = ada buah hati, calon , mata air,,,,,,dll
ayohcik ingatkan ; nanti dah tahu tarikh balik untuk sem3, bagitaO ayohcik . nak beli tiket.
sittul mulk mesej ; bila nak kuar?
huda kawan misteri beritahu ; ada tiga orang junior yang cuba bunuh diri . penat2 .~
pu soal ; dah beli dah yang orang suruh tuh? mengharap sgt ~
aini syakirah junior kat smkakl suruh ; kak seha,, update la blog akk.. saya nak baca .

dan ................................................................


aku jawab, berbalik kpd soalan tajuk post saya aku masih ternanti-nanti orang tuh , tapi dye tak kata apa-apa . aku just nak dye cakap hi ! tak pon, sehat? :'( i miss u so much  koyen~




No comments:

Post a Comment