20111007

Gambar Pertama Menggunakan Photoshop

Assalamualaikum wbt semua !! Bonjour ! (ni good morning dalam fenghancis) . Takde apa pun yang nak dikongsikan. Sekarang tengah final exam sem3. Moga berakhir dengan sesuatu yang baik. Moga Allah redha dengan apa yang saya usahakan . eh2.. melebih pulak kau nie seha.. okay, nie saja nak tunjuk gambar yang baru saya edit menggunakan photoshop . ini cubaan pertama tau ! jadi, jangan nak maki hamun sangat la kat gambar ni. rupa-rupanya, baru saya tahu betapa seronokkkkkkkkknya guna photoshop ni . rasa macam orang expert pulak bila orang tanya :

"weyhh,, cantik gileeee! eh, kau guna apa untuk edit2 gambar ni?"
"alaaa~ biasa je tuh. / baru belajar nak guna PHOTOSHOP"
"gile arr.. guna photoshop?!!! / aku guna picnik.com je.."
"macehh../kau pun belajar la guna photoshop.. BEST!"

Itu sahaja untuk hari ini. lepas exam nanti saya cerita macam-macam okay? Gambar pertama yang di edit menggunakan photoshop .
.
.
.
.
.
.
.
.
Aishah dan Rosnani sahajalah yang betul-betul boleh masuk dengan saya . Setakat nie belum pernah ada
masalah dengan depa . Aishah orang kedah, nanie orang selangor . kami suka benda yang sama kami benci pun benda yang sama .

psst: kepada adik saya, muhammad abdullah bin jasni, AKU PUN BOLEH BUAT LAAAAAAA !! tak payah mintak tolong kau ajarkan cara nak potong keliling tudung tu punnnn.../sikit tak heran !!

2 comments: