20111018

Luahan rasa untuk baby..

Assalamualaikum wbt.

Astaghfirullah al'Aziim ..
Allahurobbi.. Saya rasa semua dah tahu pasal berita nie. PENZINA 16 tahun yang melahirkan anak yang suci bersih ini di asrama. Saya nak abadikan berita ini untuk kegunaan saya di masa hadapan dan buat si bayi yang sudah menempatkan dirinya di syurga Allah.

Baby,,
Apa khabar? Sihat? wahhh serucomel baby wangi betul la. Baby duduk kat mana sekarang? Duduk kat syurga ye? Bestnya baby.. kakak ni pon tak tahu lagi dapat masuk ke tak. Baby, kakak nak tanya boleh? Apa perasaan baby bila baby tahu yang bunuh baby adalah mak kandung baby? Apa perasaan baby masa baby nampak pisau tu? Mesti baby takutkan? Kesian baby. Baby, kakak sayang baby. Walaupun kakak tak kenal baby, tapi kakak nak berterima kasih pada baby. Sebab baby dah jadi HEROIN dalam hidup kakak. TERIMA KASIH BABY ^^ Baby, doakan orang yang buat baby dekat dunia ni, berubah & bertaubat. Baby doakan kakak jugak tau. Kakak takut duduk dekat dunia nie. Macam-macam kakak rasa. Rasa macam nak ikut je baby. Tapi, amalan kakak tak melayakkan kakak untuk ikut baby. Baby sangat beruntung sebab baby tak ada langsung dosa dan janji baby dengan Allah untuk mengabdikan diri kepadaNya pun tertunai. Kakak jelessssss dengan baby. SUMPAH, KAKAK JELES Baby, sampaikan salam kakak dengan "yang lain" ye. Minta mereka doakan kakak. Kakak tak kuat untuk dunia ni. Baby, kalau Allah izinkan kakak untuk merasai syurgaNya, kakak nak jumpa baby tau! TERIMA KASIH SEKALI LAGI SAYANG hati Berseronoklah baby di sana. Indahnya tempatmu,sayang!
Al-Fatihah untuk Syahidah ini.

Ya Allah, Tuhan yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui apa yang ada dihatiku.

No comments:

Post a Comment