20120826

Just a short post. 'Short' laa sangatttt kan~~


Assalamualaikum wbt.
Haaa! Rasanya semua ternanti-nanti gambar kahwin kakngah saya. Ke saya sorang je yang rasa camtu? Saya malas nak upload gambar dari camera kiteorang. Nak tunggu jugak gambar dari photographer kakngah. Baru cantikkkk ! :D Segala cerita di sebalik lafaz ijab dan qabul, In syaa Allah akan dikongsikan nanti sebagai persediaan dan ibrah bersama. Ok? Btw, lepas saya post status ni (rujuk gambar di bawah) dekat fb, berduyun-duyun mesej masuk. Kat tepon, kat fb, kat twitter..semua la!


Saya tidak ada niat langsung nak menyinggung perasaan mana-mana pihak. Kalau terasa, nasib badanlah~~ Papepon, saya mintak maaf pada mereka yang rasa bersalah dengan tidak semena-mena. Sekali lagi, saya ucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi datang dan ketahuilah, kalian telah memenuhi seruan Rasulullah itu. Hebat kalian! Dah la.. banyak sangat cakap.. Terpaksalah korang terima dengan redho Fasiihah Jasni yang macam ni. Tunggu next post tau! tengok tu, cakap lagi..-___-"

No comments:

Post a Comment