20121227

Bercampur-baur tapi bukan bau busuk mcm dalam bas rapid

Assalamualaikum wbt !




Beberapa perkara yang anda (pelajar Universiti terutamanya) perlu tahu ketika menaip atau membuat 'assignment'. Saya hanya tekankan beberapa perkara sahaja dan sebetulnya banyak lagi yang perlu saya dan anda tahu. Moga usaha kecil ini sedikit sebanyak dapat membantu kalian dan memudahkan kerja rakan-rakan kalian yang perlu mengumpulkan, mencantumkan bahagian-bahagian kalian untuk menjadi senaskah? sebuku? assignment..

Moga hilang pening kepala, beban dan sakit hati yang ditanggung oleh insan-insan yang sering menjadi "PENGEDIT" dan "PENYUDAH" kerja kawan.


Secara peribadi, saya menganggap kerja yang sudah siap ialah KERJA YANG TAK PERLU SESIAPA EDIT dan BETULKAN. Perkara-perkara yang disebutkan dalam gambar adalah perkara REMEH-TEMEH.


Nasihat saya, kalau anda satu kumpulan dengan saya atau orang lain yang jenis teliti & kemas, mohon fahami cara kerja kami.


!إن الله جميل يحب الجمال

Oh, saya post benda ni sebab terlalu TENSIOON dengan assignment. Itulah.. saya prefer buat assignment sorang-sorang daripada berkumpulan. Kadang-kadang geram dengan hasil kerja orang. Bukanlah nak kata saya yang paling perrrrrrrfect, tapi .. hurm.. Siapa yang pernah bekerja dengan saya boleh nilai sendiri kerja saya macam mana.


Exam Sem 1. Doakan saya :)
Subhanallah! :') Study dekat kaa'bah. Indah bukan? Kanan tu abang sulung saya. 
Durian crepe. Biasa-biasa saja rasanya. Sedap lagi durian asli. 
Di tengah-tengah ialah Sheikh Mohd Ali As-Sobouni. Alhamdulillah, Allah beri kesempatan berjumpa dengan beliau. 
Hasil pengisian usrah saya :) 

Inilah opah yang menjaga kami adik beradik dari kecil sampai besar
Anak buah maksu seha :) Dia memang suka sengetkan badan bila nak tangkap gambar. Siapalah yang ajar dia gedik camtu, kan? lalalalala~


Suka untuk saya ingatkan kembali bahawasanya blog ini bukan blog seorang photographer dan bukan seorang model. Gambar memang takde. Banyak tulisan je. Sekian, harap maklum.



No comments:

Post a Comment