20121229

Pernah rasa tak?

Assalamualaikum wbt.

"Tolong daftarkan untuk saya sekali. Nanti saya bayar.."
"Ouh, okay.."
"Awak, dia mintak kad matriks kita.. So, jangan lupa scan tau! Kalau tak, tak dapat daftar."
"Okay, nanti saya bagi. Saya bagi petang boleh?
"Boleh.."

Petang berlalu.
Ishh.. esok tarikh tutup untuk daftar. Macam mana ni? Kad matriks dia pun tak dapat-dapat. Kata petang, ni dah malam.

Pukul 9.00 malam

"Awak, kita nak tutup laptop dah ni. Agak-agak bila boleh bagi ye?"
"Eh, tak dapat ek gambar saya bagi?"
"GAMBAR? Takde pun. Handset kita tak canggih. Cop! Awak tangkap gambar ke scan?"
"Tangkap. Nanti awak masukkan dalam lappy je la. Boleh kan?"
"..............................."

How should I respond?
Ketawa guling-guling?
Melompat keriangan?
Tak mungkin itu berlaku ! Salahkah ada rasa geram, tertekan, dan sedih?
Niat nak bantu orang je. Mudah-mudahan menyenangkan urusan dia tapi.. saya pulak yang susah. TT__TT 

Yang lebih mudah, SAYA BENCI!

No comments:

Post a Comment