20121228

Tak Ingat.. bukan pelupa


Assalamualaikum wbt. 
Sedihnyaa. Saya ni sebenarnya tak ingat ke .. pelupa ke.. nyanyuk? :'( Minggu ni asyik lupa tak ingat je kat mana letak barang. Kenapa? Kenapaaaaaaaaa?! Mula-mula dengan kertas statement account UM. Dah la kertas tu sehelai je. Lepas tu, kad matriks pulak! Gila tak gila saya mencarinya, sampai ke ceruk almari kecik pun saya terjah juga. Dah macam cencorot.  Risaunya.. Ni baru benda penting, kalau tak ingat enchiksuami nanti macamana? huaaaaaaaa! jauh sangat perginya.


Siapa tahu sebab apa kita boleh jadi pelupa? Banyak makan semut, eh? Rasanya.. setiap kali makan dan minum saya check dulu ada serangga atau apa-apa ke tak. Ada sebab lain? Kalau ada yang tahu, jangan segan silu nak bagitahu.. Sedih ni.. Sedih sangat.. T_T

Mungkin banyak maksiat dan perlu bertaubat, kan?

No comments:

Post a Comment