20130223

Hari ni bukan hari rabu


Buku Al-Wajiz dah jadi buku conteng.

Nama saya dalam cina. Siha. Oh, lupa nak bagitahu.. saya masuk kelas kaligrafi cina.

Jadual waktu solat saya masa cuti sem 1.  Tak susah pun. Boleh guna kertas A4, tapi saya suka kertas mahjong. Besar, senang nak nampak! Saya lekatkan dekat dinding ruang tamu. Biar semua orang tengok. Mudah-mudahan saya akan malu bila solat lambat. Walaupun bunyi macam tak Lillahi ta'ala  je.. tapi in syaa Allah.. ada ganjaran disisi Allah kerana berusaha menjaga waktu solat. kan? :) Amiin.

Perkenalkan, kaklong saya yang ke3. Mazidah bt Mohd Rudi. annndd WE LOVE PJK!

Sangat suka gmbar ini :D

No comments:

Post a Comment