20130323

Penangan " Rindu Bertamu Di Abu Dhabi"

Assalamualaikum  wbt.
Okay, ini entry lagho tau! Saya minat gila cerita Rindu Bertamu Di Abu Dhabi dan saya suka semua lagu-lagu dalam cerita tu especially lagu Fahrin Ahmad., Siapa Ingin Membawa. Lirik dia best ! Tengoklah siapa yang buat.. FEDTRI YAHYA :D Disebabkan terlampau suka, saya pun mencari-carilah lirik lagu tu, tapi malangnya.. takde yang full lyric. Aisehh~ Macam-macam versi. Terutama part yang ada dalam gambar kat bawah ni.



Pstt: Oh, buat yang tak pernah tengok, cerita ada kat tv3.
Psstt: Baru perasan, semua cerita drama tv3 yang saya minat, MESTI pasal suami isteri dan keluarga.^_^ tiada apa-apa makna. sekian.. :p

No comments:

Post a Comment