20130715

Sumpah! Ini baru cool, retro, nostalgic, classic!


Assalamualaikum wbt.
Petang tadi godek-godek youtube. Terjumpa satu shortfilm ni : Pasport Ekspres. Dengar tajuk cerita pun dah macam lain dari yang lain. Jadi saya pun tekan. S E R I O U S L Y , cerita ni cool, retro, nostalgic dan classic. Pelakon cakap sedikit tapi cukup memberi kesan. Lagi satu, cerita ni guna tiga orang je pelakon. Itu biasa lagi. Yang luar biasanya semuanya lelaki. TAKDE PEREMPUAN! Ini membuktikan bahawa bidang lakonan atau layar perak tidak melibatkan pelakon perempuan pun boleh berjaya. Sinematografi betul ke istilah ni..? sangatttttt cantik. Cerita ni arahan Rewan Ishak, yang terlibat dengan cerita KIL. Cakap panjang-panjang pun tak guna. Apa kata lu orang tengok cerita ni sendiri. Enjoy!



No comments:

Post a Comment