20151016

Calon suami untuk seha

Assalamualaikum wbt.

Bacalah dialog di bawah dengan nada seloroh yang serius. Macam mana? Pandai-pandailah angpa.

Sedang hiris-hiris bawang..
Mak, kakak selalu pergi pejabat mak.. tolong mak potong-potong, hiris-hiris semua.. Mak takde pun nak rekemen (recommend) sesiapa budak bujang dekat pejabat mak. Penat tau..! kekeke..
Hurmm.. kakak ni.. tak ikhlas rupanya tolong mak. 
Taklah,, saja je..hehe.. Kakak dah 23 mak.. Kan ramai budak bujang dekat pejabat mak tu.. M****** ada, N**** ada..  Kenapa mak tak bagitau depa akak pandai masak semua.. HAHAHAHA..
Takkanlah mak nak bagi kakak dekat orang-orang sembarangan. Mak kenal diaorang semua. Kalau dah pukul 3 baru nak solat zohor, ceramah dekat surau pun jarang turun.. tak payah la.. Mak tak tengok lain.. mak tengok solat dia dulu.. 

Suwiittttt kan mak seha? Lepiu <3 p="">Menangis berhuhuhu la seha dekat situ.. dah la tengah potong bawang.. spoil !




No comments:

Post a Comment